Thursday, January 5, 2012

Majlis Perhimpunan

Segala puji bagi Allah SWT Tuhan sekalian alam, selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammmad saw dan ke atas keluarga serta para sahabat baginda sekalian.

Ya Allah Ya Tuhan kami, Engkaulah Tuhan yang menguasai langit dan bumi. Hanya padaMu jua kami merafakkan kesyukuran atas segala rahmat dan nikmatMu.

Dengan keberkatan majlis ini kami mohon taufik dan hidayahMu, kurniakanlah kesejahteraan, kebahagiaan dan keselamatan. Anugerahkanlah kepada kami kesihatan yang sempurna, akal yang cerdas, hati yang terang, daya ingatan yang kuat untuk menerima ilmu dan pengetahuan serta bimbingan.

Dengan kudrat dan iradatMu, tambahkanlah kekuatan dan ketabahan kami dalam menghadapi cabaran menimba ilmu pengetahuan, himpunkanlah kami dalam kalangan mereka yang cemerlang, gemilang dan terbilang di dunia dan akhirat.

Lindungilah kami dari hasutan iblis dan syaitan, bala bencana, malapetaka dan hawa nafsu yang menghalang kemajuan dalam hidup kami. Jadikanlah kami dan pemimpin-pemimpin kami terus istiqamah berkhidmat menabur bakti membela agama, bangsa dan negara......ameen.

No comments:

Post a Comment